Choose language

Davilex Klantenservice

Gegevens wijzigen en algemene vragen

Algemene vragen

Hoe vind ik mijn klantnummer?

  1. Zoek uw klantnummer eenvoudig op in de software van Davilex met de volgende stappen:

    1. Ga naar de werkbalk Snelle toegang en klik op Info 
    2. Neem uit het informatievenster uw klantnummer over zoals hieronder in de afbeelding.
       
      U kunt dit venster sluiten door rechtsboven in de hoek op het kruisje te klikken:
       
      Davilex_klantnummer.png

Hoe zeg ik mijn support- & onderhoudsovereenkomst op?

Uw onderhoudsabonnement wordt jaarlijks vooraf betaald en verlengd aan de hand van de ingangsdatum, die wij aanhouden als vervaldatum.

Houdt u rekening met een opzegtermijn van één maand vóór deze vervaldatum. U kunt deze vinden op de factuur van Visma Software.

Waar vind ik jullie contactgegevens?

Onze contact gegevens vindt u via de contactknop bovenaan in de menubalk of onderaan de pagina.

Ik heb een (technisch) inhoudelijke vraag over Davilex

De meeste oplossingen kunt u terugvinden in onze kennisbank.

Staat uw vraag er niet bij, stuurt u dan een e-mail, met vermelding van uw klantnummer, naar: support@davilex.nl 

U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie per e-mail of wij nemen telefonisch contact op.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Aanpassingen in uw naw of bankgegevens geeft u per e-mail door aan: klantenservice@davilex.nl met vermelding van uw klantnummer.

Hoe kan ik mijn bankkoppeling(en) afmelden?

Wanneer u de directe bankkoppeling wenst te stoppen kunt u dit altijd via uw internetbankieren omgeving van uw bank verzorgen.

U vindt dit in de internetbankieromgeving vaak onder boekhoudkoppeling bij uw gegevens en instellingen.

Mocht u hierbij assistentie wensen, dan kunt het beste contact opnemen met uw bank.
Aanvullende informatie vindt via deze link.

Factuur vragen

Wanneer ontvang ik een onderhoudsfactuur?

Uw onderhoudsabonnement voor uw Davilex-licentie is afgesloten voor onbepaalde tijd en wordt stilzwijgend jaarlijks verlengd aan de hand van de ingangsdatum.

Deze datum vindt u op de factuur van Visma Software. In de maand voorafgaand van de verlenging ontvangt u de factuur voor het volgende jaar. 

Waarom ontvang ik een factuur? Ik heb toch opgezegd?

Alleen schriftelijke opzeggingen (per e-mail aan klantenservice@davilex.nl onder vermelding van uw klantnummer) nemen wij in behandeling. Uw opzegging is in goede orde ontvangen als u een bevestiging ontvangt met de einddatum van uw abonnement.

Houdt u rekening met een opzegtermijn van één maand voor de verlengdatum. Deze datum vindt u op de factuur van Visma Software.

Hoe worden de kosten voor de bankkoppeling berekend?

U betaalt 1,95 euro per maand per rekeningnummer. Voor alle rekeningen die u binnen een kalendermaand aansluit, betaalt u een vast aansluitbedrag van 12,50 euro. 

Bij het aangaan van de directe bankkoppeling ontvangt u een aansluitfactuur met daarop de kosten voor de directe bankkoppeling tot de volgende onderhoudsfactuur.

Wanneer de koppeling(en) na het verzenden van de factuur wordt beëindigd, geven we hier geen restitutie op.

Hoe is het bedrag opgebouwd?

De bijlage die bij de factuur is toegevoegd, bestaat uit de waarde van uw Davilex licentie.

Dit is niet het bedrag dat u dient te betalen. U betaalt alleen het bedrag van de factuur vermeld op de eerste pagina.

Onze tarievenlijst vindt u hier.

Ik heb geen incassomachtiging afgegeven of ik wil een incassomachtiging afgeven.

Aanpassingen geeft u per e-mail door aan: klantenservice@davilex.nl met vermelding van uw klantnummer

Mijn bankrekeningnummer klopt niet.

Aanpassingen in uw bankgegevens geeft u per e-mail door aan: klantenservice@davilex.nl met vermelding van uw klantnummer.